sobota, 12 stycznia 2013

Pielęgnacja moich stóp

Dziś naświetlę Wam codzienną pielęgnację moich stóp.
Nigdy nie miałam z nimi zbyt dużego problemu natomiast teraz, gdy na codzień męczę je butami na wysokim obcasie, staram się im choć w małym stopniu zrekompensować te katusze.

Oto mój zestaw:

Po całym dniu pracy moje stopy i ogólnie całe ciało lubi poleżeć sobie w wannie. Tu następuje 1 etap mojej pielęgnacji stóp. W ruch idzie tareczka. Traktuję ją jako masażer i delikatnie masuje całe stopy. Następny w kolejności jest peeling. Obecnie używam Peeling złuszczający z naturalnym pumeksem, kwasami owocowymi AHA i lanoliną, No36 do stóp. Niedawno skończyłam Peeling do stóp Wiśniowa Świeżość, AVON i pewnie kupię sobie taki następny jak skończy się ten z No36.

Po kąpieli, ale oczywiście nie codziennie, robię osobną kąpiel stóp w Soli  do stóp zmęczonych z BingoSpa. Energizująca, z Guaraną i minerałami z Morza Martwego.


Ostatnimi czasy kosmetyki z BingoSpa robią furorę w mojej pielęgnacji i mam ochotę wypróbować wszystko co mają w swoim asortymencie:)
Wracając do stóp... Chyba najważniejszym etapem jest ten przed snem. Co dzień je nawilżam, aktualnie balsamem z algami "Morska Bryza" AVON. 


Na koniec nakładam cieplutkie skarpetki żeby nie marznąć z stópki:)


Podzielcie się ze mną opiniami i poradami na temat kosmetyków lub leków, które mogą poprawić mi krążenie krwi w kończynach... Zawsze mam zimne ręce i stopy:( 

z pozdrowieniami:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz